FANDOM

Bałwanki (ang. Snowgies) — postacie poboczne występujące w krótkometrażówce Gorączka lodu.

Opis Edytuj

Osobowość i cechy charakteru Edytuj

Bałwanki są radosne i rozbrykane. Są bardzo energiczne, przez co sprawiają dość dużo kłopotów, ale nie mają w tym celu złych intencji. Nie są zbyt inteligentne. Są łakomymi stworzeniami i próbowały dorwać się do tortu urodzinowego Anny.

Wygląd Edytuj

Każdy z bałwanków składa się z dwóch śnieżek, oczy zastępują im dwa małe węgielki, do tego posiadają także nóżki, które są stworzone z dwóch małych śnieżnych kuleczek.

HistoriaEdytuj

Bałwanki powstawały za każdym razem, gdy przeziębiona Elsa kichała, próbując urządzić Annie najlepsze urodziny. Pojawiały się w całym Arendelle, unikając zauważenia ich przez królewskie siostry, a następnie udały się do zamku, gdzie powodowały zamieszanie podczas przygotowywania przyjęcia dla księżniczki. Na szczęście, Kristoff i Olaf byli w stanie zapanować nad nimi, a nawet wykonać z ich pomocą niespodziankę dla Anny. Po wspaniałym przyjęciu urodzinowym, bałwanki zostały zabrane przez Kristoffa, Svena i Olafa do lodowego pałacu, aby żyły tam razem z Puszkiem.

Ciekawostki Edytuj

  • Bałwanki powstawały za każdym razem, gdy Elsa kichała.
  • Bałwanki pojawiały się w grupkach od 2 do 10.
  • Olaf w krótkometrażówce nazwał bałwanki swoimi braciszkami.
  • Gdy Olaf razem z Kristoffem i Svenem przyprowadził bałwanki do lodowego pałacu i przedstawił je Puszkowi, pod koniec słychać, że dwa ostatnie bałwanki nazywają się Mrozil i Czesio. Co ciekawe, aktor podkładający głos Olafowi to Czesław Mozil.

Zobacz też Edytuj

Główni bohaterowie:
Postacie zbiorowe:
Postacie usunięte:
AndersNormPiekarze

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki