FANDOM

Dwunastu, i to starszych. Trzech udawało, że w ogóle mnie nie ma, naprawdę, przez dwa lata.

—Hans opowiada Annie o swoich braciach

Bracia Hansa — dwunastu starszych braci Hansa oraz książęta Nasturii. Zostali wspomniani w filmie animowanym Kraina lodu.

HistoriaEdytuj

Bracia Hansa nie pojawiają się w filmie, ale zostali wspomniani przy kilku okazjach. Gdy Hans i Anna rozmawiali ze sobą w czasie przyjęcia z okazji koronacji Elsy, Hans ujawnił, że jest najmłodszym z trzynastu książąt Nasturii. Według niego, trzech z jego dwunastu starszych braci udawało, że nie istnieje, i to przez dwa lata. Choć księżniczka uważała, że ​​takie traktowanie jest straszne, chłopak powiedział, że "bracia tacy już są".

Później, po tym jak Elsa przywróciła lato w Arendelle, Hans, który okazał się być złym ​​i egoistycznym, został zabrany przez francuskiego dygnitarza na Wyspy Południowe, gdzie odpowie za swoje czyny przed braćmi.

Ciekawostki Edytuj

  • Hans spędził część swojego życia ignorowany i niesprawiedliwie traktowany przez swoich braci. Takie życie prawdopodobnie popchnęło go do nikczemności, jaką okazał, i próbował przejąć władzę w Arendelle, wiedząc, że nie ma szans na objęcie tronu w Nasturii.
  • Bracia Hansa pojawiają się w pierwszej połowie czwartego sezonu serialu Dawno, dawno temu, który nawiązuje do Krainy lodu. W serialu, dwaj bracia nazywają się Jurgen i Franz.

Zobacz też Edytuj

Główni bohaterowie:
Grupy postaci:
Postacie usunięte:
AndersNormPiekarze