FANDOM

Dygnitarze

Dygnitarze

Dygnitarze (ang. The Dignitaries) — poboczne postacie filmu animowanego Kraina lodu. Są to możni goście przybyli na koronację Elsy, zwiedzający Arendelle, a także reprezentujący swoje kraje.

HistoriaEdytuj

Dygnitarze przybyli do królestwa Arendelle, by uczestniczyć w koronacji księżniczki Elsy. Pomagali w sprawowaniu władzy podczas nieobecności księżniczki Anny, jak i jej starszej siostry. Dygnitarze początkowo nie zdawali sobie sprawy z prawdziwej natury księcia Hansa z Nasturii, więc chętnie pomagali mu w jego działaniach.

Później, dygnitarze spieszyli się na zamkowy balkon, aby zobaczyć, czym był wywołany chaos. Tam są świadkami poświęcenia się Anny, by ocalić swoją siostrę przed zdradzieckim Hansem. Dygnitarze zaczęli opłakiwać śmierć księżniczki, która solidnie zamarzła. Już po odmrożeniu Arendelle, dygnitarze cieszą się wraz z mieszkańcami, a po porażce Hansa, widać ich wskazujących i śmiejących się z księcia.

Francuski dygnitarz poddaje się zadaniu doprowadzenia Hansa z powrotem do jego królestwa, gdzie spotka go sprawiedliwość.

Znani dygnitarzeEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Niemiecki Dygnitarz może pochodzić z Korony, królestwa z Zaplątanych, ze względu na jego duże wpływy w tym kraju. Jest to drugie nawiązanie do tegoż filmu, pierwszym była krótka scena z Roszpunką i Julkiem.

GaleriaEdytuj

Zobacz teżEdytuj

Główni bohaterowie:
Postacie zbiorowe:
Postacie usunięte:
AndersNormPiekarze