Fandom

Kraina lodu Wiki

Francuski dygnitarz

190stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Francuski dygnitarz (ang. French Dignitary) — drugoplanowy bohater pojawiający się w filmie Kraina lodu. Jest jednym z czterech dostojników odwiedzających Arendelle z okazji koronacji Elsy. W polskiej wersji językowej głosu użyczył mu Robert Tondera.

OpisEdytuj

WyglądEdytuj

Francuski dygnitarz to wysoki mężczyzna o czarnych włosach, z zarostem tego samego koloru. Jako jedna z najważniejszych postaci swojego państwa, nosi on bogato strojone ubranie, składające się z zielonej marynarki zdobionej brązowymi (np. rękawy czy naramienniki) i pomarańczowymi (np. apaszka) elementami. Zakłada białe spodnie i rękawiczki.

HistoriaEdytuj

Francuski dygnitarz jest wysokiej rangi osobistością, która odwiedza Arendelle, aby uczestniczyć w uroczystości koronacyjnej Elsy, działając jako przedstawiciel Francji. W czasie nieobecności Anny, pomaga on Hansowi w sprawowaniu władzy w królestwie, razem z trzema innymi dostojnikami i Arcyksięciem von Szwądękauntem. Mężczyzna początkowo był nieświadomy prawdziwej natury księcia, więc chętnie pomagał mu w jego planie.

Później dostojnicy wyszli na balkon zamku, aby zobaczyć konfrontację Anny, Kristoffa i Elsy z Hansem. Stamtąd byli w stanie ujrzeć poświęcenie Anny i razem z pozostałymi opłakiwali śmierć księżniczki. Później, podczas rozmrażania Arendelle, francuski dygnitarz cieszył się z przywrócenia lata, a po klęsce Hansa śmiał się z niego.

Na końcu filmu zabrał on Hansa z powrotem do Nasturii twierdząc, że jego osądem zajmą się jego starsi bracia.

CiekawostkiEdytuj

  • Mimo że francuski dygnitarz odgrywał ważniejszą rolę niż pozostali trzej, nie został wymieniony w napisach końcowych filmu.
  • Francuski dygnitarz wypowiada najwięcej kwestii ze wszystkich dostojników.

Zobacz teżEdytuj

Główni bohaterowie:
Postacie zbiorowe:
Postacie usunięte:
AndersNormPiekarze

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki