FANDOM

Frozen: Free Fall — gra oparta na filmie Kraina lodu na tablety i komórki z systemem Android, polegająca na przeciągnięciu kryształów lodu w jedną linię.

Podstawy gryEdytuj

Images (1).jpg

Zrzut ekranu z gry

Zasady gry są stosunkowo proste. Nasze zadanie polega na przeciąganiu kryształków lodu tak, aby trzy lub więcej kryształków znajdowało się w pionie lub poziomie w jednej linii.

Celem gry jest zdobycie odpowiedniej liczby punktów z ograniczoną liczbą ruchów. Zdobycie odpowiedniej liczby punktów z ograniczeniem czasowym, pozbycie się z planszy określonej liczby kryształków lodu z ograniczonymi ruchami, przeniesienie w dół planszy przedmiotów (tiara, jabłko) z limitem ruchów i pozbycie się z planszy brył lodu.

W górnym prawym rogu ekranu mamy ukazane lodowe serduszka. Jeśli nie uda nam się przejść planszy, stracimy jedno serduszko. Gdy zostaną wykorzystane wszystkie szanse trzeba czekać na odnowienie szans.

Raz dziennie jest "losowanie" boosterów i serduszek.

BoosteryEdytuj

Images (3).jpg

Booster w postaci śnieżynki

Podczas gry można użyć tak zwanych boosterów, które ułatwiają nam grę. Można je zakupić lub wymienić za kolekcję. Do gry dochodzą nowe mapy, na których zdobywamy kolekcje, które z kolei wymieniamy na boostery.

Na początku gry zawsze mamy jednego boostera, którym jest śnieżka, dodająca nam pięć ruchów.

Gdy podczas gry usuniemy cztery kryształki na raz, na planszy pojawia nam się kryształek, który usuwa cały rząd kryształków.

Gdy usuniemy pięć kryształków na raz, na planszy pojawi się płatek śniegu. Gdy przeciągniemy np. zielony kryształ i płatek, z planszy znikną wszystkie zielone kryształy.

Niektóre boostery możemy jedynie kupić.

CiekawostkiEdytuj

Images.jpg

Ikona aplikacji

  • Podobnie jak na początku Krainy lodu, na pierwszym poziomie ukazany jest Kristoff jako mały chłopiec.
  • Postacie na pierwszych poziomach są dziećmi.
  • Aktualizacje gry są automatyczne.
  • Po każdej aktualizacji ikona gry się zmienia.
  • Każda plansza jest oceniana gwiazdkami: 0-niezaliczone, 1-dobrze, 2-świetnie, 3-znakomicie.
  • Żeby grać na nowych planszach trzeba ukończyć dwieście osiemdziesiąt pięć poziomów.

GaleriaEdytuj

Zobacz też Edytuj

Gry związane z filmem Kraina lodu
Gry wideo:
Frozen: Olaf's QuestDisney Infinity
Gry internetowe:
Olaf's Summer Sticker SpreeyDouble TroubleBlock PartyOlaf's Freeze Fall
Aplikacje:
Frozen: Free FallFrozen: Storybook DeluxeFrozen: Karaoke

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki