Wikia

Kraina lodu Wiki

Hans

Komentarze74
75stron na
tej wiki
Jako najmłodszy z trzynastu braci nie miałem widoków na tron, dlatego postanowiłem wżenić się w jakąś królewską rodzinę.

—Hans, tuż po ujawnieniu swej prawdziwej natury

Książę Hans Westerguard
HansArtykuł.png
Informacje
Płeć Mężczyzna
Wiek 23 lata
Status Żyjący
Lokalizacja Nasturia
Rodzina
Rodzeństwo Dwunastu starszych braci
Inni Sitron (zwierzę)
Szczegóły
Debiut Kraina lodu
Głos Santino Fontana
Dubbing polski Grzegorz Kwiecień
Hans to główna negatywna postać filmu animowanego Kraina lodu. Głosu w polskiej wersji użyczył mu Grzegorz Kwiecień, a śpiewem zajął się Marcin Jajkiewicz, w oryginale zaś wyraża go Santino Fontana.

OpisEdytuj

Oficjalna biografiaEdytuj

"Hans to przystojny książę z sąsiedniego królestwa, który przybywa na koronację Elsy. Ma dwunastu starszych braci, dlatego dorastał praktycznie niezauważony, co spotyka się z wielkim zrozumieniem w oczach Anny. Jest bystry, spostrzegawczy i szarmancki. W przeciwieństwie do Elsy, Hans obiecuje, że nigdy nie odstawi Anny na drugi plan. Wydaje się, że to właśnie na niego Anna tak długo czekała."

OsobowośćEdytuj

Zimny, podły i okrutny Hans jest diabelskim księciem głodnym władzy. Jako najmłodszy z trzynastu książąt Nasturii, Hans spędził część swojego życia ignorowany i niesprawiedliwie traktowany, co wyjawia Annie podczas wspólnego spotkania na balkonie. Takie życie prawdopodobnie popchnęło go do nikczemności, jaką okazał. Choć wydaje się być szlachetny w pełnym zakresie, Hans jest po prostu mistrzem manipulacji, nie troszczy się o kogokolwiek innego niż on sam. Dzięki swojemu urokowi i charyzmie jest w stanie oszukać zarówno Annę i Elsę, jak i całe królestwo Arendelle oraz wizytujące je rodziny królewskie, zapewniając doskonały dowód jego niebezpiecznego daru manipulacji. Tak jak wielu złoczyńców, Hans jest całkowicie żądny władzy. Chętnie odwiedził Arendelle, by zamordować Elsę i rządzić królestwem poprzez małżeństwo z Anną ujawniając, iż jego jedynym pragnieniem jest bycie władcą, dążąc do tego przez pozbycie się kogoś, kto może przeszkodzić mu w jego planach. Jednakże, jego manipulacja może być czasami zbyt doskonała, co może być jego największą wadą dla jego nadmiernie życzliwej reputacji podczas pierwszego spotkania. Jest to droga do kwestionowania jego motywacji, tak jak Elsa i Kristoff nie dali się z początku nabrać, jak Anna, na jego pozornie sympatyczną osobowość.

WyglądEdytuj

Hans to smukły, przystojny mężczyzna o jasnej cerze. Na twarzy widnieją lekkie piegi oraz baki koloru fryzury. Jego włosy są kasztanowe, a oczy w barwie zieleni.

Ubiór księcia stanowi niebieska koszula, na którą zakłada biały książęcy garnitur z czarnymi łatami. Zakłada również purpurową wstęgę, którą zawiązuje przy szyi. Na rękach nosi białe dostojne rękawiczki. Posiada granatowe spodnie i czarne, wysokie buty.

Kraina loduEdytuj

Stub-icon.png Ten artykuł jest w trakcie rozbudowy!

PiosenkiEdytuj

  • Miłość stanęła w drzwiach                                                                                                   

CytatyEdytuj

Hans: Powiem coś zwariowanego. Wyjdziesz za mnie?
Anna: Ja powiem coś jeszcze bardziej zwariowanego. Tak!

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli połączy się imię Hansa z imionami Kristoffa, Anny i Svena, można zauważyć, iż istnieje podobieństwo w nazwie Hans Christian Andersen - autora baśni Królowa Śniegu, na której Kraina lodu jest lekko oparta.
  • Imię Hans jest popularne w Norwegii, Szwecji i Danii, tych miejscach, na których może być zlokalizowane królestwo księcia. Norwegię jednak można wykluczyć, gdyż w tym kraju znajduje się Arendelle.
  • Wszystkie nagrania głosu Hansa w oryginalnej wersji zostały zakończone w ciągu pięciu dni.
  • Jennifer Lee ogłosiła oficjalnie, że Hans ma 23 lata.
  • Hans w poprzednich wersjach filmu miał nazywać się Admirał Westerguard.
  • We wcześniejszej wersji filmu, zaraz po złamaniu miecza Hansa o zamarzniętą Annę, książę wciąż próbował zaatakować dwie siostry i miał zostać powstrzymany przez Kristoffa. Byłoby to odebranie dramatyzmu chwili zamarznięcia księżniczki, więc zrezygnowano z tego pomysłu.

GaleriaEdytuj

Żeby zobaczyć galerię zdjęć tego artykułu, kliknij tutaj.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Hans

  • Czy tylko ja uważam że oni powinni być razem

    233 wiadomości
    • DarleenEnchanted napisał(a):Kocia16 napisał(a):Elsa Frost napisał(a):Moim zdaniem Elsa powinna byż z Jackiem Mrozem (Jack Mróz z "Strażn...
    • ja tam wole jak narazie elsa nie ma chłopaka bo hans wogule d niej nie pasuje a tak pozatym to było by głupie on chce ją zabić w pierws...

Więcej od Wikii

Losowa wiki