FANDOM

Hiszpański dygnitarz (ang. Spanish Dignitary) — drugoplanowy bohater pojawiający się w filmie Kraina lodu. Jest jednym z czterech dostojników odwiedzających Arendelle z okazji koronacji Elsy. W oryginale dubbinguje go Jesse Corti, a w Polsce Cezary Kwieciński.

OpisEdytuj

WyglądEdytuj

Hiszpański dygnitarz jest dość grubym mężczyzną z brązowymi, długimi włosami i zarostem tego samego koloru. Jego budowa sprawia wrażenie, że nie ma on szyi, a głowa łączy się bezpośrednio z tułowiem. Jako jedna z najważniejszych postaci swojego państwa, nosi on bogato strojone ubranie, składające się z zielonej marynarki zdobionej złotymi elementami, np. rękawy czy naramienniki, przeplatanej niebieską szarfą. Zakłada jasnoniebieskie spodnie i białe rękawiczki.

HistoriaEdytuj

Hiszpański dygnitarz jest wysokiej rangi osobistością, która odwiedza Arendelle, aby uczestniczyć w uroczystości koronacyjnej Elsy, działając jako przedstawiciel Hiszpanii. Pierwszy raz widzimy go, gdy wita go dokmistrz. W czasie nieobecności Anny, pomaga on Hansowi w sprawowaniu władzy w królestwie, razem z trzema innymi dostojnikami i Arcyksięciem von Szwądękauntem. Mężczyzna początkowo był nieświadomy prawdziwej natury księcia, więc chętnie pomagał mu w jego planie.

Później dostojnicy wyszli na balkon zamku, aby zobaczyć konfrontację Anny, Kristoffa i Elsy z Hansem. Stamtąd byli w stanie ujrzeć poświęcenie Anny i razem z pozostałymi opłakiwali śmierć księżniczki. Później, podczas rozmrażania Arendelle, hiszpański dygnitarz cieszył się z przywrócenia lata, a po klęsce Hansa śmiał się z niego.

Zobacz teżEdytuj

Główni bohaterowie:
Postacie zbiorowe:
Postacie usunięte:
AndersNormPiekarze

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki