FANDOM

Kaj — drugoplanowy bohater pojawiający się w filmie Kraina lodu. Jest lokajem oraz doradcą rodziny królewskiej w Arendelle.

OpisEdytuj

WyglądEdytuj

Kaj to dość pulchny, dojrzały mężczyzna. Ma jasną karnację, duży nos oraz rude włosy. Zakłada na siebie zielony strój, podobnie jak inni służący na dworze królewskim.

HistoriaEdytuj

Kaj jest jednym z niewielu pracowników, którzy pozostają w zamku Arendelle na rozkaz króla i królowej, gdy pałac zostaje "odizolowany" od reszty królestwa. Później jest widoczny, towarzysząc władcom przed ich pechową podróżą morską. Gdy król i królowa giną w czasie sztormu, Kaj ze służącą przykrywają portret rodziny królewskiej czarnym welonem.

Po trzech latach, kiedy w końcu bramy zamku zostały otwarte na ceremonię koronacji królowej Elsy, Kaj przedstawia Arcyksięcia von Szwądękaunta królewskim siostrom w czasie balu, ale przypadkowo błędnie wymawia jego nazwisko.

Później Kaj pojawia się dopiero, gdy Anna wraca do zamku, do Hansa, z zamrożonym sercem. Mężczyzna zabiera ją do "ukochanego".

Po tym jak Elsa wraca do Arendelle i przywraca lato, Kaj rozmawia z francuskim dygnitarzem o dalszym losie Hansa. Następnie informuje arcyksięcia o zerwaniu wymiany handlowej z jego krajem. Wówczas celowo wypowiada błędnie jego imię.

Kaj pojawia się po raz ostatni na lodowisku stworzonym przez Elsę, jeżdżąc na łyżwach.

CiekawostkiEdytuj

  • Prawdopodobnie jest on jednym z ważniejszych podwładnych.
  • Kaj został nazwany po jednym z głównych bohaterów "Królowej Śniegu" Hansa Christiana Andersena.

Zobacz teżEdytuj

Główni bohaterowie:
Postacie zbiorowe:
Postacie usunięte:
AndersNormPiekarze

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki