Fandom

Kraina lodu Wiki

Komnata portretów

191stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Komnata portretów (ang. Portrait room) — duże pomieszczenie znajdujące się w zamku królewskim Arendelle. Jest zbiorem wielu obrazów.

WyglądEdytuj

Do komnaty prowadzą wysokie białe drzwi. Samo pomieszczenie jest dość duże, a przy ścianach znajdują się stoły i ławki. Oprócz obrazów wiszących na wszystkich ścianach, w pokoju znajdują się także dwie małe rzeźby stojące w rogach pokoju i żyrandol zwisający z sufitu. Dach jest częściowo nachylony po bokach, gdzie zauważyć można niebieskie płyty we wzory. Drewniane belki poprowadzone są po całej długości sufitu.

W komnacie zauważyć można wiele dzieł sztuki, zarówno nieznanych, jak i znanych w świecie rzeczywistym, jak na przykład Joanna d'Arc czy Huśtawka.

HistoriaEdytuj

Anna spędziła dużo czasu w komnacie z portretami, szczególnie w młodości. Aby poradzić sobie z samotnością spowodowaną odepchnięciem przez Elsę, dziewczyna często mówiła do obrazów na ścianach. W dniu koronacji Elsy, Anna weszła do pokoju, ponownie wygłaszając monolog na malowanych postaci, wyrażając swoje emocje na szansę znalezienia prawdziwej miłości.

W krótkometrażówce Gorączka lodu, Elsa prowadziła Annę przez komnatę z portretami, podążając za sznurkiem i zbierając prezenty z okazji urodzin młodszej księżniczki. Tutaj królowa dała siostrze obraz przedstawiający obie dziewczyny, Kristoffa, Svena i Olafa.

CiekawostkiEdytuj

  • Przed koronacją Elsy, w centrum pomieszczania znajdowało się również kilka ławek.

Zobacz teżEdytuj

Miejsca z filmu Kraina lodu
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]] BibliotekaBramyDziedziniecKaplicaKomnata portretówLochySala tronowaSypialnia AnnySypialnia Elsy
Dolina Żywej SkałyLasLodowe polaLodowy Pałac ElsyLodowy WierchMiasto
Pod ciupagami. Dyskont wielobranżowy i sauna
Inne:
NasturiaWeselton

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki