Fandom

Kraina lodu Wiki

Lochy

191stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Lochy (ang. Dungeon) — pomieszczenie znajdujące się pod zamkiem królewskim w Arendelle, w którym trzymani są więźniowie.

HistoriaEdytuj

Po tym, jak Hans i strażnicy zamkowi zaatakowali Lodowy Pałac Elsy i złapali nieprzytomną królową, zabrano ją do lochów i uwięziono. Jej ręce zostały przykute łańcuchem do podłogi, aby nie mogła używać magii.

Po przebudzeniu się Elsa zdała sobie sprawę, że wróciła w zamku. Wyjrzała przez okno i zauważyła wieczną zimę, którą przypadkowo sprowadziła na królestwo. Po chwili w celi zjawia się Hans. Książę opowiada jej, że nie pozwolił strażnikom jej zabić. Ta jednak mówi, że jest zagrożeniem dla Arendelle i prosi, aby zawołał Annę.

Ku przerażeniu królowej, Hans odpowiada, że jej siostra jeszcze nie wróciła, i błaga, aby zakończyła zimę i przywróciła lato. Kobieta jednak informuje, że nie może tego zrobić i że najlepszym rozwiązaniem byłoby pozwolenie jej odejść z królestwa. Hans odchodzi mówiąc, że zrobi co w jego mocy. W tym momencie strach Elsy zaczął się nasilać, a lodowe kajdany zaczęły pokrywać się szronem.

Później, gdy Hans przejął kontrolę nad tronem Arendelle, skazał Elsę na śmierć za zdradę, myśląc, że jej klęska zakończy zimę. Słysząc przed drzwiami strażników, królowa była w stanie uciec, uwalniając się z kajdan i tworząc w ścianie wielką dziurę dzięki swojej mocy.

Zobacz teżEdytuj

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki