Fandom

Kraina lodu Wiki

Lutnia Kristoffa

190stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Lutnia Kristoffa.png

Kristoff gra na swojej lutni

Lutnia Kristoffa (ang. Kristoff's lute) — instrument muzyczny należący do Kristoffa, pojawiający się w filmie animowanym Kraina lodu.

WyglądEdytuj

Lutnia charakteryzuje się brązowym, gruszkowatym kształtem pudła rezonansowego. Ma dość wąską szyjkę długości mniej więcej takiej samej, co główna część. Główka natomiast brązowa i zawinięta.

HistoriaEdytuj

Po tym, jak Kristoff został wyrzucony ze sklepu "Pod ciupagami. Dyskont wielobranżowy i sauna" za znieważenie właściciela, chłopak postanowił spędzić noc ze Svenem w małej szopie w pobliżu budynku. Wewnątrz grał na lutni i śpiewał kołysankę. Tuż przed pójściem spać, Anna odwiedziła ich, oczekując od Kristoffa pomocy w dotarciu na Lodowy Wierch. Kiedy dziewczyna dała mu rzeczy, jakich nie był w stanie zakupić w sklepie, chłopak zgodził się jej pomóc i wyruszyli w nocy.

Anna lutnia.png

Anna używa lutni do obrony przed wilkami

Podczas podróży przyjaciele byli ścigani przez grupę wygłodniałych wilków, a Anna wykorzystała lutnię jako prowizoryczną broń, starając się bronić sań. Niestety, zarówno sanie, jak i wszystkie rzeczy w nich się znajdujące, w tym lutnia, ostatecznie zostały utracone podczas pościgu, kiedy grupa została zmuszona do opuszczenia pojazdu po napotkaniu przepaści.

Anna obiecała Kristoffowi odkupienie wszystkich przedmiotów i dotrzymała słowa, dając mu nowe sanie i lutnię, kiedy Elsa zdobyła kontrolę nad swoimi mocami i przywróciła lato.

CiekawostkiEdytuj

  • W przeciwieństwie do typowej lutni, lutnia Kristoffa nie ma szerokiej i krótkiej szyjki, a główka nie umieszczona pod kątem prostym w stosunku do niej.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki