FANDOM

Mieszkańcy Arendelle

Mieszkańcy Arendelle

Mieszkańcy Arendelle (ang. Citizens of Arendelle) — ludzie, którzy mieszkają w królestwie Arendelle. Są pobocznymi bohaterami w filmie Kraina lodu.

HistoriaEdytuj

Obywatele miasta są widoczni w trakcie pogrzebu króla i królowej. Później widzimy ich w dniu koronacji nowej władczyni - Elsy. Prawie każdy z nich zebrał się na zamkowym dziedzińcu, by móc powitać swoją nową królową. Niestety, gdy moce Elsy wychodzą na jaw, w oczach ludzi rodzi się przerażenie, a nowa królowa widziana jest jako potwór.

Po ucieczce Elsy w mieście panuje wieczna i wyjątkowo mroźna zima. Anna deklaruje, iż przyprowadzi siostrę z powrotem, by ta mogła przywrócić lato, a tymczasowym władcą ogłasza Hansa. Gdy koń Anny wraca bez jeźdźca, wszyscy zaczynają się martwić. Korzystając z okazji Hans ogłasza ludowi, że księżniczka jest w niebezpieczeństwie i potrzebuje ludzi, którzy pójdą z nim ją znaleźć.

Mieszkańcy Arendelle byli obecni również, gdy Elsa rozmroziła królestwo. Są jej bardzo wdzięczni i ostatecznie nie widzą już jej jako potwora, lecz swoją królową. Na koniec filmu wszyscy jeżdżą na lodowisku utworzonym przez Elsę na dziedzińcu zamku.

Znani mieszkańcyEdytuj

  • Persi i Aggie — para, która zachwycała się otwarciem wrót.
  • Chłopiec z Arendelle i jego mama — osoby, które wyraziły zachwyt z powodu koronacji. Chłopiec miał pretensje do matki, że dziwnie go ubrała.
  • Dokmistrz — mężczyzna, który stał na dokach.
  • Anders — usunięta postać.

Zobacz teżEdytuj

Główni bohaterowie:
Postacie zbiorowe:
Postacie usunięte:
AndersNormPiekarze