FANDOM

Niemiecki dygnitarz (ang. German Dignitary) — drugoplanowy bohater pojawiający się w filmie Kraina lodu. Jest jednym z czterech dostojników odwiedzających Arendelle z okazji koronacji Elsy.

OpisEdytuj

WyglądEdytuj

Niemiecki dygnitarz jest grubym i niskim mężczyzną z jasnobrązowymi włosami i wąsami tego samego koloru. Jego budowa sprawia wrażenie, że nie ma on szyi, a okrągła głowa łączy się bezpośrednio z tułowiem. Jako jedna z najważniejszych postaci swojego państwa, nosi on bogato strojone ubranie, w tym ciemnozieloną marynarkę. Nosi również okulary.

HistoriaEdytuj

Niemiecki dygnitarz jest wysokiej rangi osobistością, która odwiedza Arendelle, aby uczestniczyć w uroczystości koronacyjnej Elsy, działając jako przedstawiciel Niemiec. Po raz pierwszy pojawia się, kiedy wita go Dokmistrz.  W czasie nieobecności Anny, pomaga on Hansowi w sprawowaniu władzy w królestwie, razem z trzema innymi dostojnikami i Arcyksięciem von Szwądękauntem. Mężczyzna początkowo był nieświadomy prawdziwej natury księcia, więc chętnie pomagał mu w jego planie.

Później dostojnicy wyszli na balkon zamku, aby zobaczyć konfrontację Anny, Kristoffa i Elsy z Hansem. Stamtąd byli w stanie ujrzeć poświęcenie Anny i razem z pozostałymi opłakiwali śmierć księżniczki. Później, podczas rozmrażania Arendelle, niemiecki dygnitarz cieszył się z przywrócenia lata, a po klęsce Hansa śmiał się z niego.

CiekawostkiEdytuj

  • Niemiecki dygnitarz może pochodzić z Korony, królestwa z Zaplątanych, ze względu na jego duże wpływy w tym kraju. Jest to drugie nawiązanie do tegoż filmu, pierwszym była krótka scena z Roszpunką i Julkiem.

Zobacz teżEdytuj

Główni bohaterowie:
Grupy postaci:
Postacie usunięte:
AndersNormPiekarze