Fandom

Kraina lodu Wiki

Sypialnia Anny

191stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij

Sypialnia Anny (ang. Anna's Bedroom) — pomieszczenie znajdujące się w zamku królewskim w Arendelle, w którym śpi Anna. Dawniej mieszkała tu również jej siostra Elsa.

WyglądEdytuj

Sypialnia Anny ma płytkowatą podłogę i różowe ściany pokryte licznymi herbami Arendelle. W pokoju zauważyć można białą przebieralnię, dwa kinkiety oraz kominek. Po prawej stronie pomieszczenia stoi łóżko różowe, z białą pościelą i dużymi czerwonymi zasłonami. Na środku pokoju leży duży dywan.

Elsa sypiała po lewej stronie pokoju - jej strona była koloru niebieskiego.

HistoriaEdytuj

Kiedy Anna i Elsa były młode, dzieliły ten sam pokój. Pewnej nocy Anna obudziła się i próbowała przekonać Elsę, by pobawiła się z nią, ale ta była zbyt senna i powiedziała siostrze, aby wróciła do łóżka. Lecz młoda księżniczka nie mogła spać. Ponownie zapytała Elsę, czy ta zechcę się z nią pobawić, na co przyszła królowa w końcu się zgodziła.

Kilka lat później Kaj puka do sypialni Anny, aby obudzić księżniczkę, tak aby ta mogła przygotować się na dzień koronacji Elsy.

Sypialnia Anny pojawia się ponownie w krótkometrażówce Gorączka lodu, kiedy Elsa zakrada się do pokoju, aby obudzić swoją siostrę. Tutaj daje jej także pierwszy prezent urodzinowy - nową sukienkę.

Zobacz teżEdytuj

Miejsca z filmu Kraina lodu
[[Plik:{{{Grafika1}}}|100x150px]] BibliotekaBramyDziedziniecKaplicaKomnata portretówLochySala tronowaSypialnia AnnySypialnia Elsy
Dolina Żywej SkałyLasLodowe polaLodowy Pałac ElsyLodowy WierchMiasto
Pod ciupagami. Dyskont wielobranżowy i sauna
Inne:
NasturiaWeselton

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki