FANDOM

Trolle rodzina królewska

Trolle otaczające rodzinę królewską

Trolle (ang. Trolls) — starożytne stworzenia zamieszkujące Dolinę Żywej Skały, występujące w filmie Kraina lodu.

OpisEdytuj

Oficjalna biografiaEdytuj

Te starożytne istoty można znaleźć w Dolinie Żywej Skały, ale tylko wtedy, gdy chcą, aby je zauważono. Trolle są mistrzami minerałów i ostępów nocy. Są także nachalni, głośni, wścibscy i ciężcy - bardzo ciężcy. Ale myślą dobrze, i kochają dobrze.

Osobowość i cechy charakteruEdytuj

Trolle są z natury przyjazne i sympatyczne. Rozumieją ludzi oraz ich problemy, przez co szybko się z nimi zaprzyjaźniają i zyskują ich zaufanie. Większość trolli wydaje się być kochająca i rodzinna, na przykład, kiedy Bulda adoptuje Kristoffa, albo gdy ona i inne trolle próbują przekonać Annę do poślubienia go. Wydaje się, że wszystkie są blisko związane z Kristoffem i Svenem, którzy przez wiele lat wychowywali się w ich towarzystwie. Czasami wydają się być surowi i nieco nachalni, ale ich czułe przekomarzania są spowodowane ich dobrą wolą.

WyglądEdytuj

Trolle są w całości zbudowane ze skał. Wyjątek stanowią ich ubrania i włosy. Strój stanowi mech oraz naszyjniki z minerałów, zaś włosy to zwykła słoma. Trolle mają przyjazny wyraz twarzy i czarne lub brązowe oczy.

Moce i umiejętnościEdytuj

Bazaltar wspomnienia

Bazaltar używa magii, interweniując we wspomnienia Anny

Trolle to starożytne stworzenia znające się na magii i zaklęciach, a także posiadające magiczne umiejętności. Mimo to jedynie Bazaltar, jako przywódca trolli, wykazał te zdolności. Jest w stanie wyczarować obrazy poprzez promienie światła, ale co ważniejsze posiada umiejętności uzdrawiające, które wykorzystał na młodej Annie po tym, jak Elsa przypadkowo ją zraniła. Bazaltar ma również moc przenikania do wspomnień i zmieniania ich, a także w pewnym stopniu umie przewidzieć przyszłość. Troll jest w stanie wyczuć elementy magiczne znajdujące się w jego pobliżu.

Trolle, ze względu na uderzające podobieństwo do skał, są w stanie po mistrzowsku naśladować kamienie, przez co trudno jest je znaleźć.

Znane trolleEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Można zauważyć, że noszą naszyjniki reprezentujące płeć bądź stanowisko danego trolla. Większość kobiet trolli noszą czerwone lub różowe kryształy, a mężczyźni zielone albo niebieskie, tak jak powszechne kolory uznawane za kobiece bądź męskie. Jedynie Bazaltar nosi kryształy koloru żółtego, które prawdopodobnie reprezentują jego urząd szamana i lidera.
  • Trolle są długowieczne: wiadomo, że Bulda ma 700 lat, a Bazaltar opisywany jest jako "tak stary jak Ziemia".

Zobacz teżEdytuj

Główni bohaterowie:
Postacie zbiorowe:
Postacie usunięte:
AndersNormPiekarze

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki