FANDOM

Wilki

Wilki

Wilki (ang. Wolves) — mało znaczące postacie negatywne w filmie animowanym Kraina lodu. Zamieszkują tereny lasu poza Arendelle.

OpisEdytuj

WyglądEdytuj

Wilki to smukłe czworonożne stworzenia o białoszarej sierści, długim, ciemnym pysku i niebieskich oczach. Są nieco większe od psa, mają ostre zęby i pazury, których używają do ataku.

ZachowanieEdytuj

Wilki są z natury złe, dzikie i bardzo agresywne. Wiecznie głodne, ścigają swoją ofiarę i za wszelką cenę próbują ją dorwać. Podczas gonitwy wykazują się sprytem i walecznością. Niełatwo jest się ich pozbyć - nie przestaną atakować aż do wygranej bądź pojawienia się przeciwności, której nie są w stanie pokonać.

HistoriaEdytuj

Zwierzęta rozpoczęły pogoń za saniami, którymi jechali Kristoff i Anna, napędzanymi przez Svena, w celu odnalezienia siostry Anny, Elsy. Wilki goniły ich, lecz ich ataki były odpierane przez Kristoffa z pomocą Anny, aż do momentu, gdy Sven i reszta byli zmuszeni do przeskoczenia przez urwisko na jego drugą stronę.

CiekawostkiEdytuj

  • W rzeczywistości wilki nie posiadają oczu w kolorze błękitu. Wilki raczej rodzą się z oczyma w takim odcieniu, które stopniowo zmieniają swój kolor, gdy dorastają, na taki jak złoto.

Zobacz teżEdytuj

Główni bohaterowie:
Postacie zbiorowe:
Postacie usunięte:
AndersNormPiekarze

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki